reklama

Rozchod pre sex s druhou, alebo pre jeho večnú mladosť?

Po troch rokoch, kedy sme s priateľom žili už v spoločnej domácnosti, náš vzťah ustrnul na mŕtvom bode. Zatiaľ čo ja som už myslela na deti , on nechcel stratiť slobodu, pretože na rodinu sa vraj cítil veľmi mladý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Malo som ho rada, ale ani sa mi nechcelo bohvie ako dlho čakať, veď každá z nás žien má svoje biologické hodiny. Riešenie, pre ktoré som sa nakoniec rozhodla, si myslím, že bude to správne. On má už viac ako 35 rokov a ja predsa nemôžem do nekonečna čakať.

Hoci sme sa milovali a bolo nám spolu dobre, posledný rok posledný rok pred rozchodom sa do nášho vzťahu vkradli hádky. Ja sa chcela vydať a mať deti, lenže on stále myslel na zábavu, priateľov a flámy. Čo mi však najviac vadilo bolo jeho obzeranie za každou sukňou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

On to vždy zdôvodnil, že tak sa sprava každý zdravý chlap.

Dala som mu ultimátum, buď sa mi ukáže, že je dopselý a chce so mnou spoločný život, alebo si nájdem niekoho druhého.


Na to som zas počula tú jeho dookola opakujúcu básničku, ako ma strašne ľúbi a ešte potrebuje čas. Náš vzťah, dostával nové a nové trhliny.

Dni ubiehali a aj keď občas urobil pekné gesto, s kamarátmi už tak často neflámoval a dokonca sme občas spoločne vyrážali za kultúrou, napriek tomu som nebola spokojná.

Už ani milovanie nebolo to čo kedysi.

A potom prišil ten nešťastný Silvester. Po niekoľkých hodinách pitia alkoholu a zábavy začal pred všetkými priateľmi lichotiť našej spoločnej kamarátke. Nie som žiadna žiarlivka, ale keď už značal podgurážený alkoholom vyhlasovať, že by si to vedel predstaviť v trojke, povedala som si dosť a z oslavy odišla.

Na druhý deň som sa už len dozvedela, ako sa po mojom odchode spoločne s tou môjou bývalou kamarátkou skvelo bavili. Čo ma ale zarazilo, že následne po skončení oslavy keď ju išiel odprevadiť, bol už vraj taký unavený, že u prespal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Je mi jasné, že riešenia kríz vo vzťahoch existujú. Tentokrát som mu ale šancu nedala, napriek jeho tvrdeniam, že údajne u nej len prespal a nič sa nestalo. Ja som sa rozhodla a vzťah ukončila. Bol to možno risk, ale myslím si, že budúcnosť mi ešte ukáže pravdu, že som sa správne rozhodla. Veď žiadna z nás žien nesmie chlapovi všetko tolerovať, inak si nás muži a okolie prestanú vážiť.

Aké máte s podobnou situáciou skúsenosti vy?

Myslíte, že som sa rozhodla správne?

Patrícia Hagerová

Patrícia Hagerová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najmúdrejšia a najskromnejšia! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu