reklama

Chlapi, sex, zábava a Silvester!

A máme tu nový rok. Silvestrovské oslavy sa skončili a život sa postupne vracia do starých koľají. Na množstvo dobrého jedla, alkoholu, zábavy a radosti nám zostanú už len spomienky, prípadne fotografie. Ale rozlúčka so starým rokom má niekedy aj svoje problémy! Môžete skončiť v nemocnici a po prehnanom požívaní alkoholu vás môže bolieť hlava. Niekedy sa dokonca nemusíte v posteli zobudiť ani v objatí svojho partnera. V horších prípadoch to môže skončiť aj rozchodom. Po mojej poslednej životnej skúsenosti to nazývam silvestrovské riziká.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mnohokrát sú to vtipné historky, ale aj tie môžu s vaším dlhoročným vzťahom poriadne zamávať. Kombinácia nespútanej zábavy a alkoholu sa môže ľahko premeniť v neveru!

Tohto Silvestra sa môj bývalý priateľ dosť opil, čo by mi až tak nevadilo. Ale keď o niekoľko hodín pod vplyvom alkoholu začal rozprávať o tom, ako by si vedel predstaviť milovanie s našou spoločnou kamarátkou, tak to už začalo byť veľa. Bolo to fakt trapné, ani nešlo o to, že by som žiarlila, ale strašne som sa hanbila. Veď to počuli všetci naši známy, dokonca aj moji rodičia. Keď zbadal, že mi to vadí, tak okamžite ma začal bozkávať a rozprávať mi, ako ma strašne miluje. To už bolo neskoro, pretože som sa z oslavy rozhodla odísť. Následné ráno som sa už len od známych, ale aj od dnes už bývalej kamarátky dozvedela, že s mojim bývalým priateľom skončili u nej na byte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napriek ranným tvrdeniam priateľa, že sa medzi nimi nič nestalo som sa tento vzťah rozhodla ukončiť.

Myslím, že som sa rozhodla správne a čo na to hovoríte vy?

Patrícia Hagerová

Patrícia Hagerová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najmúdrejšia a najskromnejšia! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu